HOME VOEDING SPORTEN DIETEN ARTIKELEN OVER ONS
5 dagen dieet

5 Dagen Dieet

Het 5 Dagen Dieet!

Het doel van het 5 Daagse dieet is het verminderen van het hunkeren naar voedsel door goed om te gaan met je suikerspiegel. Wanneer je je suikerspiegel onder controle krijgt, zal je minder snel naar die meestal veel suikerbevattende snack grijpen. Naast het soort voedsel dat je eet heeft ook het tijdstip waarop je eet veel invloed op je suikerspiegel.

Het is dan ook belangrijk dat je ontbijt binnen 30 minuten na het wakker worden. Probeer voor 1 uur 's middags je lunch te eten, en je avondmaal voor zevenen. Je lunch en avondeten zouden beide groentes en proteine moeten bevatten. Je kunt wel snacken als je honger hebt, maar probeer dan iets hards te eten zoals een appel of selderij. Deze worden geleidelijk verteerd en laten dus ook geleidelijk suiker los in je bloed. Je zou bananen yoghurt en dergelijke links moeten laten liggen.

Zorg er ook voor dat je genoeg drinkt. Probeer jezelf aan te leren om thee en koffie zonder suiker en / of room te drinken. Ook zou je ongeveer 1,5 tot 2 liter water per dag moeten drinken. Je hersenen onderscheiden geen verschil tussen het honger of dorst hebben. Als ze een signaal uitzenden en je naar eten grijpt kan het dus ook zijn dat je gewoon een glas water kan drinken om het honger/dorst gevoel te onderdrukken.

Dit dieet is gefocust op het controleren van je bloedspiegel door op regelmatige tijdstippen te eten en de toevoer van suikers in je lichaam stabiel te houden. Je kunt hierdoor zeker 3-5 kilo kwijt raken als je niet te veel zondigt in die 5 dagen tijd.

Vitaal en Gezond Zwanger

€ 27,00

Spannend! Jij of je vrouw of vriendin is zwanger geworden. Het enige waar je je begrijpelijkerwijs druk om maakt, hoe kom ik of mijn vrouw of vriendin deze tijd met zo weinig mogelijk klachten door? R lees meer...


Clean Start 21 dagen detox

€ 47,00

Heb jij regelmatig last van depressieve gevoelens en stemmingswisselingen of ben je regelmatig ziek? Of, heb je wel eens last van darm- en maagklachten of merk je onverklaarbare spier- en gewrichtspij lees meer...